
Ювелірний бренд "Золотий Вік" розірвав контракт із Настею Каменських після її виступу в США, де вона виконала російськомовні пісні. Компанія заявила, що рішення ухвалене "відповідно до цінностей та принципів бренду". Усі згадки про артистку були видалені з офіційних сторінок компанії.
Про це компанія "Золотий вік" повідомила 29 серпня на своїй офіційній сторінці, пише Час Пік.
Ювелірний бренд "Золотий Вік" оголосив про припинення співпраці зі співачкою Настею Каменських після її виступу в США, де вона виконала російськомовні хіти. Компанія повідомила, що рішення ухвалене "відповідно до цінностей та принципів бренду". Усі згадки про артистку були видалені з офіційних сторінок компанії, а рекламна кампанія з її участю припинена. Каменських була обличчям бренду з 2021 року.
У "Золотому віці" пояснили, що діють "відповідно до цінностей та принципів бренду" і вже готують нову рекламну концепцію. Оновлена кампанія має з'явитися до кінця року.
22 серпня співачка виступила в нічному клубі в Маямі, де заспівала російською свої хіти "Красное вино" та "Это моя ночь". Зі сцени вона також звернулася до глядачів російською мовою, заявивши:
"Неважливо, якою мовою ми розмовляємо, головне — любов".
Це викликало обурення серед українських користувачів соцмереж, які розкритикували її за виконання пісень мовою агресора.
Наразі сама Настя Каменських не прокоментувала ситуацію.
Цей інцидент став черговим прикладом того, як публічні особи можуть потрапити під критику за використання російської мови в умовах війни з Росією.
Читайте також: В Іспанії пройшла знаменита битва помідорами — ось як це було