
Молодіжний сленг дедалі менше стає зрозумілим тим, хто народився до 2000-х років. Міленіалам та бумеріам доводиться гнатися за сучасними трендами.
Які слова тепер у моді - розповість Час Пік із посиланням на ЗМІ.
В інтернеті з'явилися нові абревіатури, які точніше описують стан людей в епоху інформаційного навантаження. Ці стани зрозумілі тим, хто народився у світі смартфонів, соцмереж та необмеженого доступу до мережі. Щоб бути "на одній хвилі" з молоддю, слід звернути увагу на такі абревіатури:
- FOBO - Fear Of Better Options, страх упустити найкращий варіант (наприклад, не вибрати ідеальне кафе, фільм або навіть партнера);
- HOGO - Hassle Of Going Out, лінь і небажання кудись виходити, навіть якщо звуть;
- FOJI - Fear Of Joining In, тривога при думці про публікацію постів та залучення до соцмережі;
- ROMO - Reality Of Missing Out, усвідомлення, що ти дійсно щось упускаєш;
- JOMO - Joy Of Missing Out, радість від того, що ти залишився вдома, поки усі в місті;
- YOLO - You Only Live Once, живемо один раз (зазвичай, виправдання імпульсивних рішень);
- FODA - Fear Of Doing Anything, страх почати щось у принципі;
- FOMOMO - Fear Of the Mystery Of Missing Out, тривога через те, що ти не знаєш, що саме пропустив;
- FOJI - тривожність, викликана острахом розміщувати щось у соцмережах і бути засудженим.
Тепер, якщо побачите в мережі дивні абревіатури, ви зможете зрозуміти, що відчував чи мав на увазі автор.
Читайте також: Як отримати резервні коди у Facebook: покрокова інструкція для відновлення доступу до сторінки